Ez a honlap cookie-kat használ. A cookie-k elfogadásával kényelmesebbé teheted a böngészést. A honlap további használatával hozzájárulásodat adod a cookie-k használatához. További információkat ide kattintva olvashatsz. Elfogadom
Termékek Menü
   

Sendia garancia

Mi is ez a garancia pontosan?

Hiszünk abban, hogy a Sendia termékek nem csak árban, hanem minőségben is kiválóak, ezért egyedi garanciát vállalunk.

Nincsenek rejtett hibák vagy gyenge anyagminőség. Amennyiben a weboldalon megrendelt termék nem megfelelő minőségű, abban az esetben mi saját költségünkön futárt küldünk a termékért, hogy visszahozassuk tőled átvállalva a vásárlástól való elállás esetén fellépő többletköltséget és a teljes vételárat visszautaljuk számodra.

 

Hogyan érvényesíthetem a garanciát?

A termék átvételét követő 24 órán belül e-mailben egy fotó mellékelésével kell jelezned a minőségi hibát.

 

Mennyi idő alatt kapom vissza a termék árát és a szállítási költséget?

A hiba jelzése után 5 munkanapon belül elhozatjuk tőled a hibás terméket és a raktárunkba történő visszaérkezésétől számított 2 munkanapon belül visszautalunk Neked. Ez a folyamat általában maximum 10 munkanapot vesz igénybe.

 

A garancia helyett kérhetem a termék cseréjét is?

Természetesen igen. Ez esetben is csak jelezned kell ha nem megfelelő minőségű a termék, mi pedig díjmentesen küldünk Neked egy újat.

 

Mi értünk minőségi hiba alatt?

Gyártásból eredő anyaghibák, szálhibák, hibás anyageldolgozottság.

 

A minőség garancia nem érinti a fogyasztót megillető egyéb jogokat, ez csupán egy többlet vállalás!